- Řešíme komunikaci s Vaším zákazníkem – jak servisní tak prodejní.
- Připravíme data – z Vašich interních zdrojů a můžeme doplnit o externí zdroje (GPS koordináty – Geolokace, Sociální sítě, apod. )
- Nastavíme komunikační proces, životní cyklus, připravíme si data abychom mohli rozdělit zákazníky do skupin (segmentů)
- Určíme společně s Vámi jakým komunikačním kanálem zákazníka oslovíme
- Nastavíme vlastní kampaň – bude jednorázová nebo se může opakovat, bude mít dobu trvání, budeme nabízet Váš produkt, nebo službu, nebo jenom řeknete že máte něco nového)
- Proces zčásti, nebo zcela automatizujeme
- Nastavíme kontaktní politiku, blacklisty, white listy, to vše děláme abychom zákazníka „nepřekomunikovali“
- Realizujeme vlastní exekuci oslovení
- Nastavíme reporty kde se sledují jednotlivé kampaně/komunikace